Ofte stillede spørgsmål

Webshopsystem

Hvordan kommer jeg i gang?

expand_more

Du kommer i gang ved at kontakte vores e-handelsekspert, Nicolaj Hannestad. Skriv til ham på nhp@curanet.dk, så kan i koordinere et opstartsmøde, hvor I kan gennemgå processen, og Nicolaj kan svare dig på alle de spørgsmål, du måtte have.  

Vores webshopsystem findes i fire forskellige pakker. Nogle af de funktioner, der er nævnt på denne side fx B2B-funktioner og adgang til designkode, er først tilgængelig i en af de større pakker. Vores forskellige pakker er også noget, som Nicolaj vil introducere dig for i en opstartssamtale.  

Hvordan faktureres jeg?

expand_more

Vi opretter din løsning umiddelbart efter at have modtaget din bestilling.  

Herefter vil du modtage en samlet faktura én gang om måneden. Din faktura skal betales netto inden 8 dage, medmindre andet er aftalt.  

Hvor lang bindingsperiode er der?

expand_more

Onlinebestillinger faktureres 3, 6 eller 12 måneder forud og fornyes automatisk, medmindre du opsiger abonnementsaftalen skriftligt eller via dit Reseller-kontrolpanel senest 8 dage inden abonnementsperiodens udløb. 

Kan mine kunder få support hos jer?

expand_more

Nej, du håndterer selv alt support af dine kunder. Du kan oprette en Support-desk aftale med os, hvor vi mod betaling hjælper dig med support af dine kunder. Dette kan du evt. gøre brug af ved ferier eller lignende.  

Hvor skal jeg melde idéer til nye funktioner?

expand_more

Vi vil rigtig gerne høre dine gode idéer til nye funktioner. Det er dig og dine kunder, der sidder med vores webshopsystem til dagligt, så I er i sandhed superbrugere – og vi hører derfor meget gerne fra jer. Opret dine idéer inde på vores Featureboard