Service Desk
En ekstra hånd
Få en hjælpende kundeservicehånd i perioder, hvor du er udfordret af sygdom og ferier.
Tid til andet end support
Få tid til at udvikle andre vigtige områder i din forretning som fx udvikling, salg og marketing
Aflastning af dine specialister
Giv dine specialister (2nd og 3rd level support) ro til at arbejde med teknisk tungere opgaver.
Hvordan fungerer en Service Desk-aftale?
Vil du have hjælp til at give support til enkelte produkter? Eller har du kun brug for hjælp i få spidsbelastningsperioder om året. Du kan få aftalen, nærmest som det passer dig.
Dine kunder kommer aldrig til at mærke, at det er os og ikke dig, der sidder på den anden side af telefonen/skærmen.
Vi afregner pr. minut efter hvert opkald og stiller et dedikeret telefonnummer til rådighed, som dine kunder kan ringe på.
Skal vi validere, hvilke kunder der skal have adgang til support, hjælper vi selvfølgelig også med det. Skal dine kunder fx oplyse et password? Eller er det nok, at de kender til supportnummeret?
Med en Service Desk-aftale kan du få hjælp til:
- Det niveau, du ønsker (1st eller 2nd level)
- Udvalgte produkter (fx mail, webshop og servere)
- Det format, du foretrækker (fx mail, telefon og Teamviewer)
- Support efter best effort – eller efter en fast procedure, som du bestemmer
- Overløb i perioder med spidsbelastning eller andre forpligtelser
Fordele med en Service Desk aftale
- Du betaler kun for det, du bruger
- Du får ekstra kundeservicehænder, du kan bruge i tilfælde af længere tids fravær som fx sygdom og ferie
- Vi præsenterer os med dit firmanavn = dine kunder mærker ikke forskellen
- Vi kan sagsbehandle i dine systemer, hvis du ønsker det
- Du kan sammensætte aftalen, nærmest som du vil
Tænker du også, at en Service Desk løsning kunne være noget for dig og dine kunder?
Eller har du spørgsmål til løsningen?
Uanset hvad er du mere end velkommen til at ringe eller skrive til os.
Vi hjælper altid gerne vores forhandlere.