Skal vi indgå i et partnerskab?
Adgang til gratis dybdegående teknisk support og sparring efter behov
Dit eget forhandlerpanel med overblik over alle kunder, produkter og fakturaer
Adgang til fysiske og online events med fokus på nye produkter og teknologier
Gratis sparring om marketing, salg og incentives
Salgsmateriale som du kan tilpasse efter behov
Adgang til et topmoderne & ISO 27001-certificeret datacenter
25+ cloud & hosting løsninger, som du selv kan brande og fastsætte prisen på
Færre bekymringer – ingen opstarts-omkostninger og skjulte gebyrer!
Tilfredshed og loyalitet er i fokus
Det er af højeste prioritet, at du oplever en høj, imødekommende og professionel service, når du er i dialog med os.
Resultatet af vores seneste kundemåling viser også en stor tilfredshed og loyalitet blandt vores forhandlere. Med en NPS* på +70 er vi ret godt tilfredse. Det betyder nemlig at 8 ud 10 forhandlere giver os 9 eller 10 på en 10-trinsskala!
*Net Promoter Score er en metode til at måle kundeloyalitet
Bliv forhandler hos Curanet
Det kræver blot, at du gennemfører følgende 4 trin:
-
Trin 1: Opret dig som forhandler
Du kan oprette dig ved at udfylde en kontaktformular på curanet.dk, ringe til os på 7023 1147 eller skrive til salg@curanet.dk.
Det er helt uforpligtende at blive oprettet som forhandler. Det koster heller ikke noget. Som en del af oprettelsen ringer vi til dig for at introducere os selv og blive klogere på dig og din forretning.
Derigennem kan vi også bedre hjælpe dig med trin 2 – at sælge noget. -
Trin 2: Sælg en løsning
Måske har du allerede en kunde, der venter på at købe noget fra dig. Måske har du brug for rådgivning og målrettet salgsmateriale, inden du kan lave dit første salg.
Uanset hvad står vi klar til at hjælpe dig med at komme godt i gang med livet som forhandler af cloud & hosting løsninger. -
Trin 3: Opret løsningen
Du har nu solgt din første løsning. Næste skridt er at oprette kunden og den solgte løsning i dit forhandlerpanel.
I dit forhandlerpanel får du et samlet overblik over:
- De cloud & hosting løsninger, du kan videresælge
- Dine kunder
- De produkter, dine kunder har købt
- Dine stamoplysninger og logins
Det er også i forhandlerpanelet, at du finder de fakturaer, vi sender til dig. -
Trin 4: Fakturér din kunde
Når vi har sendt dig din første faktura, videresender du den til din kunde med din branding og dine priser. Kunden handler med dig, og du handler med Curanet.Sådan er det at være forhandler hos os.
”Vi valgte at partner op med Curanet, da vi skulle skifte vores eget datacenter ud med noget, vi havde mindst lige så meget kontrol over. Det er meget vigtigt for os, at vi har mulighed for, til hver en tid, at servicere vores kunder – og det kan vi og meget mere, med Curanets løsning. Vi har altid været fuldt ud tilfredse med vores samarbejde, og vi føler os aldrig som et nummer i køen. De tekniske medarbejdere står altid klar med hjælp og svar på spørgsmål. Alt i alt er vi rigtig glade for det samarbejde, som vi har stablet på benene sammen med Curanet.”
"Vi har i over 15 år været partner med Curanet og de mange år bevidner om et godt og solidt fundament, som vi har været utrolig glade for. For os har stabilitet, god support og selvfølgelig passende ydelser og produkter været grunden til det lange samarbejde, som vi sætter pris på. Hos Cubit Medialine bruger vi en bred vifte af Curanets produkter: Webshop, webhotel, domæner og betalingssystem. Vi og vores kunder sover godt om natten med en god partner som Curanet."
”For Aveo er Curanet ikke blot en leverandør - men en samarbejdspartner. Det der gør Curanet unik er deres team bag ved af menneskelige kompetencer og viden, som virkelig støtter op omkring de behov vi har. At finde en serverudbyder ude i byen er ikke svært - men at finde en udbyder, som har et team af dygtige og venlige folk bag ved, gør Curanet til noget helt særligt”
Skal vi indgå i et partnerskab?
Eller har du spørgsmål til vores løsninger?
Uanset hvad er du mere end velkommen til at ringe eller skrive til os.
Vi hjælper altid gerne vores forhandlere.