"Det har givet os mulighederne for at sige ja til vores kunder.
Ja til flere services, som vi kan tilbyde".
Uptime leverer innovative software- og kommunikationsløsninger, der altid er udarbejdet i tæt samarbejde med deres kunder. Deres erfaring spreder sig bredt inden for bl.a. grafisk design, SEO, SoMe, frontend- og softwareudvikling og online markedsføring.
I takt med at hostingbranchen voksede og blev mere krævende, valgte Uptime at opsøge en samarbejdspartner til disse områder, der kunne leve op til deres høje serviceniveau. Dermed kunne de selv koncentrere sig om deres ekspertiseområder, og tilbyde en mere specialiseret support til deres kunder.
Læs hvordan deres partnerskab med Curanet, forstærker deres muligheder og udbreder sortimentet.
Når en tidsrøver bliver til en fleksibel udviklingsproces
Førhen havde Uptime al deres hosting, servere og support i eget hus, men dette blev administrativt tungt og tog for meget fokus fra det arbejde, som virksomheden ellers specialisere sig i. Dermed opstod ønsket om at outsource deres hostingløsninger ud af deres eget kontor, så de kunne koncentere sig 100% på at udvikle kommunikationsløsninger til deres kunder.
Uptime søgte en samarbejdspartner, der kunne understøtte alle deres produkter, samtidig med at support og service lever op til den høje standard, de selv bestræber sig efter. Denne partner fandt de i Curanet.
Løsning
Et tillidsfyldt partnerskab - der bare har hele pakken
Med Curanet som partner oplevede Uptime hurtigt, at deres muligheder voksede og de nu kan tilbyde langt flere services til deres kunder, end de førhen har kunne.
Deres løsning er fleksibel og skalerbar - så det altid passer til deres behov.
I deres samarbejde med Curanet får de:
- Alle hosting og softwareløsninger samlet ét sted
- Outsourcing af drift til Curanet
- Enkle og brugervenlige systemer
- Bred paletten af produkter
- Simpel skalering efter Uptimes behov
- Fri support - vi er sparringspartner hele vejen
Vil du også sige ja til dine kunder?
"En sidegevinst ved at være skiftet til Curanet, det er jo så også at vi har fået foræret en større palette af produkter, som vi overvejede selv at få implementeret i vores eget setup. Så det har givet os mulighederne for at sige ja til vores kunder, til flere services, som vi kan tilbyde."
Lars Bohnzen Hansen
CEO, Uptime